Showbusiness w wydaniu Magdy Gessler

Fenomen popularności programów z Magdą Gessler jest dla wielu dość trudny do wyjaśnienia. Pewne jest natomiast to, że na ich sukces składa się kilka istotnych czynników.

O sukcesie „Kuchennych Rewolucji” zadecydował nie tyle zachodni format, co barwna postać Magdy Gessler. Jak mało kto w telewizji potrafi do cukierkowej ramówki wprowadzić nieco pikanterii. Nie boi się wyzwań, ma ogromne doświadczenie i nie przebiera w słowach. Jej krytyka jest szczera, ale kiedy należy się pochwała, to naprawdę budująca. Tak mniej więcej wyglądają „Kuchenne Rewolucje”.

Trzeba jednak przyznać, że gdyby w programie była mowa wyłącznie o tym, jakich grzechów dopuszcza się dana restauracja i jak poprawnie przyrządzić aromatyczne dania, na które skuszą się klienci, to oglądalność byłaby znacznie mniejsza. Magda Gessler wyznaje zasadę, że zmiany tego co w garnku powinny zacząć się wśród tych, którzy do garnka wrzucają.

kryminalni

Dlatego też program jest nie tylko o gotowaniu, ale też o poprawianiu organizacji i relacji pomiędzy pracownikami restauracji. Często w trakcie programu na wierzch wychodzą rozmaite nieporozumienia rodzinne, które rzutują na funkcjonowanie lokalu.

Ostatecznie wszyscy jednak są zadowoleni: stacja emitująca program i restauracje z jednego powodu: „Kuchenne Rewolucje” zaczynają przynosić dochody.